Webshop

Hos Mammut Hoffmann skræddersyr vi webshops til vore kunder, så den enkelte kunde får en webshop med kundespecifikt indhold – defineret af kunden.
 
Med webshoppen følger en specialdesignet forside indeholdende informationer om bl.a. nye tiltag og ændringer i sortiment. Det anbefales at tilgå webshoppen via denne forside for ikke at gå glip af disse informationer.
 
Vi har endvidere én samlet webshop for alle vore kunder, hvor der kan handles f.eks. sportstøj, sko, skjorter mm. og betales med kreditkort.

Indholdet i denne webshop varierer, da der ofte er tale om korte kampagner på mærkevarer til ekstra god pris. Hvis jeres firma ikke har adgang til denne webshop, kan I rette henvendelse til jeres tøjansvarlige, der efterfølgende kontakter vor sælger, som vil give adgang.

Klik her for at komme til webshopppen.
 
 
Reklamation
- Som forbruger har man 2 års reklamationsret efter varen er modtaget, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget.
 
- Reklamationer fremsendes til:
Mammut Hoffmann A/S, Søndre Ringvej 49A, 2605 Brøndby 
 
- Kan sagen ikke løses i vores butik (på Søndre Ringvej 49A i Brøndby), pr. mail (KundeCenter@Hoffmann-AS.dk) eller over telefonen (4699 0088), kan du bruge EU-kommissionens online-klageportal på Online Dispute Resolution.
 
 
Webshop